نوشته شده توسط : admin

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

هنگامه رنج و غم و ماتم شده امشب
گریان، زغمى دیده عالم شده امشب
پایان شب آخر ماه صفر است این
یا آنکه ز نو ماه محرّم شده امشب
از داغ جگر سوز نبى سیّد ابرار
نخل قد زهرا و على خم شده امشب

 

◊◊◊◊◊◊◊◊◊ پیامک رحلت پیامبر و شهادت امام حسن◊◊◊◊◊◊◊◊◊

 

خداوند، سه چیز را دوست می دارد : کم گویی، کم خوابی و کم خوری ؛
و سه چیز را خداوند دشمن می دارد :پُرگویی، پُرخوابی و پُرخوری. (رسول خدا صلی الله علیه و آله)
// رحلت جانگدازش تسلیت، التماس دعا //

http://zibasazeaisan.blogfa.com/



:: برچسب‌ها: رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع),اس ام اس رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع), حميدرضا سياسي (مديرعامل),پرسپوليس تهران,پشت پرده بازداشت مديرعامل پرسپوليس,پشت پرده بازداشت مديرعامل پرسپوليس | ورزش,حميدرضا سياسي , بازداشت مديرعامل پرسپوليس, جوک , طنز , خنده , اس ام اس , فیلم , موزیک , موزیک چت دریا , چت دریا , دریا چت , چت روم چت دریا , چت , چترم , خنده بـــــــــازار , عشق , jok , بلاگفا , دانلود , وبلاگ رسمی چت دریا , دل نوشته های دریایی , عکس , عکس های عاشقانه , موردداشتیم که , پ ن پ , شکلک , دنیای شکلک , شکلک لاو , لاو , daryachat , chatdarya , chat , Love ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

کشتي گيران، واليباليست ها، اسپانسر يا ...

پشت پرده بازداشت مديرعامل پرسپوليس

 

در حال حاضر شکايت اسپانسر سابق پرسپوليس مهم‌ترين دليل بازداشت يک هفته‌اي سياسي به‌شمار مي‌آيد. اما روايت‌هاي ديگري هم از پشت پرده بازداشت سياسي وجود دارد.

یک هفته از بازداشت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گذرد و هنوز دلیل مشخصی برای طولانی شدن این بازداشت اعلام نشده است. در حالی که در لحظات اولیه بازداشت، مشکلات مربوط به مدیریت گذشته باشگاه پرسپولیس، عامل اصلی این بازداشت معرفی شد اما با مصاحبه وکیل اسپانسر سابق پرسپولیس مشخص شد که دلایل دیگری عامل این بازداشت بوده است. حالا و در حالی که یک هفته از حضور حمیدرضا سیاسی در اوین می‌گذرد زمزمه‌های مبنی بر ارتباط مدیرعامل پرسپولیس با عناصر مشکوک، یکی از دلایل بازداشت سیاسی بوده است.

به گزارش تابناک، در حالی که تیم‌های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل به‌سر می‌برند و در حال ترمیم کاستی‌ها و نقاط ضعف خود هستند باشگاه پرسپولیس در بلاتکلیفی محض به‌سر می‌برد. البته این بالاتکلیفی برای باشگاه پرسپولیس امری طبیعی است و این باشگاه در دو سال گذشته همیشه روزهای را پشت‌سر گذاشته که خودش هم تکلیف خودش را نمی‌دانسته است.

ابن‌بار اما عامل بلاتکلیفی پرسپولیس بازداشت یک هفته‌ای حمیدرضا سیاسی مدیرعامل این تیم است که موجب شده همه در هیات مدیره و باشگاه تکلیف خود را ندانند. اخبار حکایت از این دارد که امروز خواجه‌وند، منتقمی و کلانی سه عضو دیگر هیات مدیره هم در دادسرای فرهنگ‌ و رسانه حاضر شدند. حسین کلانی درباره اینکه آیا به خاطر وساطت عنصر ضد انقلاب در مذاکره با باشگاه رئال مادرید به دادسرا می‌روید، اظهار کرد: چنین چیزی قید نشده بود ولی احتمالا بازپرس سئوالاتی در این باره از ما بپرسد.

با این حال طولانی شدن بازداشت سیاسی که امروز هشتمین روز خود را پشت‌سر می‌گذارد موجب شده تا گمانه‌زنی‌های فراوانی در خصوص علت این ماجرا دهان به دهان بگردد. در ادامه همه سناریوهایی که پشت‌صحنه بازداشت سیاسی را شرح می‌دهد را بررسی می‌کنیم.

الف. رویانیان – والیبالیست‌ها – کشتی‌گیرها
اولین دلیل که برای بازداشت حمیدرضا سیاسی مطرح شد دم‌دست‌ترین دلیل بود. محمد رویانیان و مدیریت قبلی باشگاه پرسپولیس با توجه به بسته نشدن پرونده والیبالیست‌ها و کشتی‌گیران خیلی زود از سوی رسانه‌ها به عنوان عامل بازداشت سیاسی مطرح شدند. حتی در همان لحظات ابتدایی خبری هم روی خروجی خبرگزاری فارس رفت با این تیتر که «به خاطر شکایت والیبالیست‌ها، کشتی‌گیران و اسپانسر بازداشت شدم» اظهار نظری که خیلی زود از سوی خیلی‌ها تکذیب شد.

ب.  قرارداد اسپانسری – کاغذپاره‌های سیاسی
قهرمان شجاعی، وکیل اسپانسر سابق پرسپولیس در اولین روزهای هفته گذشته اعلام کرد که حمیدرضا سیاسی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت این شرکت و به‌خاط قراردادی که سیاسی آن را کاغذپاره می‌خواند بازداشت شده است.

وی در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس می‌گوید: «اصل ماجرا این است که موکل من شکایتی از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشت که قرار بود او روز چهارشنبه برای پیگیری این موضوع بیاید که این مسئله به روز شنبه موکول شد و پس از تفهیم اتهام قرار بازداشت برای سیاسی صادر شد. البته این مسئله شامل حال امیر خادم و علیرضا رحیمی هم می‌شود چون این دو نفر هم زیر قراردادی که منجر به این تخلف شده را امضا کرده‌اند. به طور مثال شما یک پراید را به 6 نفر بفروشید و این دقیقا می‌شوند کلاهبرداری. البته این مسئله با تشخیص بازپرس و مرجع قضایی است چرا که تفهیم اتهام اولین کاری است که انجام می‌شود و سپس با توجه به نوع اتهام توسط بازپرس یا مرجع قضایی قرار مناسب صادر می‌گردد.»

ماجرا به فسخ قرارداد اسپانسر 30 میلیاردی باشگاه پرسپولیس برمی‌گردد. اسپانسری که در میانه راه و در جریان تغییر و تحولاتی که حمیدرضا سیاسی در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس ایجاد کرد به‌یکباره از همراهی این تیم کنار گذاشته شد و حالا با یک شکایت یقه پرسپولیسی‌ها را در میانه فصل گرفته است.

ج. واگذاری سرخابی‌ها – مشتری‌های بدهکار و چند داستان دیگر
اما یک روایت نزدیک به دولت هم وجود دارد که جزئیات جدیدی از این ماجرا را روایت می‌کند. هفته گذشته نشست واگذاری استقلال و پرسپولیس در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد. در این نشست مقرر شد که کسانی می‌توانند برای مالکیت این دو باشگاه اقدام کنند که بدهکار بانکی نباشند و اهلیت آن‌ها برای مالکیت این دو باشگاه محرز شده باشد. به این ترتیب یکی از معروف‌ترین مدعیان خرید باشگاه پرسپولیس که حمایت برخی مدیران سابق این باشگاه را هم پشت خود می‌بیند از لیست خریداران باشگاه پرسپولیس خارج می‌شود و در مقابل حریفی مانند حمیدرضا سیاسی وجود دارد که مشکل بدهی بانکی ندارد و دست به‌نقد اماده خرید باشگاه پرسپولیس است. انقدر دست به نقد که قرارداد 30 میلیاردی اسپانسر را کاغذپاره می‌داند.

بنابراین اگر سایر رقبا به دلیل بدهی بانکی از دور خارج می‌شدند تنها سیاسی باقی‌ می‌ماند و تصاحب باشگاه پرسپولیس. بنابراین رقبا برای اینکه حداقل دست رقیب را خرید باشگاه پرسپولیس کوتاه بگذارند با طراحی یک شکایت و به میان کشیدن ماجرای «ارتباط با عامل ضد انقلاب» سعی دارند تا حداقل «اهلیت» سیاسی را برای تملک باشگاه پرسپولیس زیر سوال ببرند و به این ترتیب اگر خودشان هم به مالکیت باشگاه پرسپولیس نمی‌رسند حداقل دشمنشان هم نرسد.

در این میان اخباری هم مبنی بر کمک مخفیانه حسین هدایتی به باشگاه پرسپولیس رسانه‌ای می‌شود یا کریم باقری اعلام می‌کند که قصد خرید باشگاه پرسپولیس را دارد که همه و همه حامل کدهایی هستند که می‌توانند در آینده باشگاه پرسپولیس تاثیرگذار باشند.


:: برچسب‌ها: حميدرضا سياسي (مديرعامل),پرسپوليس تهران,پشت پرده بازداشت مديرعامل پرسپوليس,پشت پرده بازداشت مديرعامل پرسپوليس | ورزش,حميدرضا سياسي , بازداشت مديرعامل پرسپوليس, جوک , طنز , خنده , اس ام اس , فیلم , موزیک , موزیک چت دریا , چت دریا , دریا چت , چت روم چت دریا , چت , چترم , خنده بـــــــــازار , عشق , jok , بلاگفا , دانلود , وبلاگ رسمی چت دریا , دل نوشته های دریایی , عکس , عکس های عاشقانه , موردداشتیم که , پ ن پ , شکلک , دنیای شکلک , شکلک لاو , لاو , daryachat , chatdarya , chat , Love , ,
:: بازدید از این مطلب : 2417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

   40 حديث نوراني درباره امام حسين (ع)

 

 

35- بزرگترين دارو


قال ابوعبدالله عليه السلام: فى طين قبرالحسين عليه السلام الشفاء من كل داء و هو الدواء الاكبر. (35)


امام صادق (ع) فرمود: شفاى هر دردى در تربت قبر حسين عليه السلام است و همان است كه بزرگ‌ترين داروست.

 

36- تربت و هفت حجاب‏


قال الصادق عليه السلام: السجود على تربة الحسين عليه السلام يخرق الحجب السبع. (36)


امام صادق (ع) فرمود: سجده بر تربت حسين عليه السلام حجاب‌هاى هفتگانه را پاره مى‏كند.

 

37- سجده بر تربت عشق


كان الصادق (ع) لا يسجد الا على تربة الحسين (ع) تذللا لله و إستكانة اليه. (37)


رسم حضرت امام صادق (ع) چنين بود كه: جز بر تربت حسين (ع) به خاك ديگرى سجده نمى‏كرد و اين كار را از سر خشوع و خضوع براى خدا مى‏كرد.

 

38- تسبيح تربت


قال الصادق (ع): السجود على طين قبرالحسين (ع) ينور الى الارض السابعة و من كان معه سبحة من طين قبرالحسين (ع) كتب مسبحا و ان لم يسبح بها ... (38)


امام صادق (ع) فرمود: سجده بر تربت قبر حسين (ع) تا زمين هفتم را نور باران مى‏كند و كسى كه تسبيحى از خاك مرقد حسين (ع) را با خود داشته باشد، تسبيح گوى حق محسوب مى‏شود، اگر چه با آن تسبيح هم نگويد.

 

39- تربت شفا بخش


عن موسى بن جعفرعليه السلام قال: ولا تأخذوا من تربتى شيئا لتبركوا به فأن كل تربة لنا محرمة الا تربة جدى الحسين بن على عليهماالسلام فأن الله عزوجل جعلها شفاء لشيعتنا و أوليائنا. (39)


حضرت امام كاظم (ع) در ضمن حديثى كه از رحلت خويش خبر مى‏داد، فرمود: چيزى از خاك قبر من برنداريد تا به آن تبرك جوييد؛ چرا كه خوردن هر خاكى جز تربت جدم حسين (ع) بر ما حرام است، خداى متعال تنها تربت كربلا را براى شيعيان و دوستان ما شفا قرار داده است.

 

40- يكى از چهار نياز


قال الامام موسى الكاظم (ع): لا تستغنى شيعتنا عن أربع: خمرة يصلى عليها و خاتم يتختم به و سواك يستاك به و سبحة من طين قبر أبى عبدالله عليه السلام ... (40)


حضرت امام موسى بن جعفر عليهماالسلام فرمود: پيروان ما از چهار چيز بى‏نياز نيستند: 1 ـ سجاده‏اى كه بر روى آن نماز خوانده شود2 ـ انگشترى كه در انگشت باشد 3 ـ مسواكى كه با آن دندان‌ها را مسواك كنند 4 ـ تسبيحى از خاك مرقد امام حسين (ع)



:: برچسب‌ها: جوک , طنز , خنده , اس ام اس , فیلم , موزیک , موزیک چت دریا , چت دریا , دریا چت , چت روم چت دریا , چت , چترم , وبلاگ رسمی چت دریا , دل نوشته های دریایی , عکس , شکلک , تبریک عید غدیر , اس ام اس مخصوص عید غدیر خم , اس ام اس ویژه عید غدیرگالری عکس محرم , محرم , اس ام اس محرم , مداحی , پیامک محرم , daryachat , chatdarya , chat , ,
:: بازدید از این مطلب : 956
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1393 | نظرات ()