جوک
نوشته شده توسط : admin

 

من بچه که بودم یه دونه از این عینک شنا داغونا داشتم حموم که میخواستم برم با خودم میبردم ، بعدش تشت رو آب میکردم با کله میرفتم توش و ساعتها به شاد میزیستم …

.
.
.

.
این دخترایی که میگن ما هرگز ازدواج نمی کنیم همون هایی بودن که سر سفره شام قهر می کردن نیم ساعت بعدش تو آشپزخونه شیش برابر می خوردن !

.
.
.
مرد : ناهار چی داریم ؟
زن : ماکارونی
مرد : نمی خورم دوست ندارم
زن : چطور شنبه و یک شنبه و دو شنبه و سه شنبه و چهار شنبه و پنج شنبه خوردی دوست داشتی ؟

.
.
.
یه مدل بیشعور داریم که وقتى بعد دو ساعت حرفت تموم میشه میگه ببخشید حواسم نبود اگه میشه دوباره بگو …
اینارو باید به چهار قسمت تقریبا نامساوی تقسیم کرد  و توی چهار گوشه شهر آویزون کرد !!!
.
.

.
زندگی خانمها سه مرحله داره :
کودکی …
جوانی …
چقدر خوب موندی !!!

 

.
.
.
به نظرم هرکی تو اتوبوس سرپا باشه و از کسایی که نشستن بدش نیاد مریضه !
.
.

.
.
تو بیمارستان نشسته بودم یه بچه اومد گفت شما میدونید گوش رو چجوری شست و شو میدن ؟ گفتم کاری نداره که ، گوش رو میبُرن یه نیم ساعت میذارنش تو وایتکس تمیز میشه !
دیدم رنگش عوض شد ، اشک تو چشاش حلقه زد ؛ میخواست گریه کنه ، ترسیدم باباش بیاد فوری از اونجا دور شدم …
البته نه اینکه فک کنید من روانیَما ! نـــه ، من فقط مریضم … واسه همین رفته بودم بیمارستان !!!


.

.
.
اس ام اس غضنفر به نامزدش برای تولد :
عزیزم تولدت مبارک ایشالا تا آخر عمر زنده باشی !

 

.
.

.
هنوز دانشمندان در مورد آدمایی که با عینک آفتابی تو اتاق عکس میندازن به نتیجه خاصی نرسیدن !


.
.

.


از عشق های یه طرفه متنفرم :
مثل عشق به ته دیگ سیب زمینی
عشق به پنیر تبریز
عشق به بستنی میوه ای با دوتا اسکوپ شاتوت
عشق به آب زرشک
عشق به ذرت مکزیکی !!!

 

.
.
.
نمیخوام دخالت کنم ها ولی بهتر نبود به جای اینکه پشه ویز ویز کنه بی صدا میومد کارشو میکرد میرفت بعد مثلا سوسک ویز ویز میکرد که وقتی اومد بفهمیم کجاس بکشیمش ؟ شرمنده هااا

 

 

.
.
.
ژلوفن همون پاستیله فقط درس خونده واسه خودش کسی شده کصافططط !

 

.
.
.
دیروز کلی انتظار کشیدم نیومدی
امروز التماس کردم بازم نیومدی
میترسم فردا چشمامو پر از اشک کنی و باز نیای !
چه بد دردیه یبوست …

 

.
.
.
دیدی درد نداشت ؟
جمله نوستالژیک پدر و مادرها بعد آمپول زدن به بچه هاشون در حالی که بچه داره خون گریه میکنه !!!
یعنی اون همه اشک مال شوق بوده آیا …

 

.
.
.


به غضنفر میگن تو دعوا زورت به چند نفر میرسه ؟
میگه پاره آجر باشه تعداد مهم نیست !

 

.
.
.


ﺧﻮﺑﯽ ﺳﺮﻣﺎﺧﻮﺭﺩﮔﯽ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻫﺮﻭﻗﺖ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺗﻮ ﺩﻣﺎﻏﺖ ﺩﺳﺖ ﭘﺮ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﯼ !

 

 

.
.
.


روانشناسی معکوس : سر سفره دیدم غذا خیلی شور شده به مامان گفتم چرا اینقد غذا بی نمکه ؟
گفت : اتفاقا من کلی نمک خالی کردم تو غذا …
گفتم هاااااااا ! اگه الان می گفتم غذات شوره می گفتی ما اصلا یک ماهه نمک نداریم تو خونه !

 

.
.
.
یکی از افتخاراتم اینه که نمیدونم فردا امتحان چی دارم !

 

.
.
.


سوال متداول ایرانیا وقتی با خارج تلفنی صحبت می کنن : الان اونجا ساعت چنده ؟

.

.

.
.


. دقت کردین هرچی مد جلو میره شلوارای پسرا پایین تر میاد حالا نسل مابه کنار دارم فک میکنم نسل بعدچیکار میکنن فک کنم شلواراشونو دستشون بگیرن حالا بادم برد برد مشکلی نیس که. دروغ میگم بگو دروغ میگی; -) 

.

.

.

 اگه دوس پسرت تورو بزنه چیکار میکنی؟
دختر آمریکایی :قهر میکنم
انگلیسی :گریه میکنم
روسی :ترکش میکنم
دختر ایرانی :اون کی باشه که منو بزنه :|
منم طوری بامشت میکوبم تو کلش که ۷سال عقب بیوفته از زندگی :||
همچین شیر زنایین دخترای ایران... 

.

.

.


 جالب میشه در سطح جهانی یه مسابقه برگزار بشه به نام زیبا ترین دختر    بدون آرایش...فک کنم کسی برنده نشه... 

.

.

.


 خـــاطــرات هـمـه دخــتـرا شـبــیـه بـه هـمـه. . .
فـقـط اسـم پـسـراش بـا هـم فـرق مـی کـنـه! 

.

.

.

 فرق بین مردای قدیم و جدید:
قدیمترها لحن مردها:
گستاخی مکن زن!! طعام را بیاور ...
امــا اکنون :
عسلم امشب ظرفا نوبت منه یا تو :))

.

.

.

 

وضعیتم اینطوریه که :
قبل از حموم رفتن یه لیوان آب میوه پر میکنم و میذارم روی میز و
بعدش میرم دوش میگیرم و میام بیرون!
اونوقت یهو با تعجب به لیوان روی میز نگاه میکنم و میگم:
عــــه! مرسی عزیزم بازم که برام آب میوه گذاشتی!
و…با لذت خاصی میخورم!

.

.

.

 

ی ساعت پیش ی آلو خوردم هستش تو دهنمه،حال ندارم برم بندازم سطل آشغال

.
.
.
.
.
.
کسی میدونه چند ساعت طول میکشه تا با بزاق دهن تجزیه شه؟

به.... بودنم هم هیچ ربطی نداره

.

.

.

 

از غضنفر پرسیدن : چی كار كنيم وبا نگیريم ؟

گفت: نبايد ازدواج كنيم!
گفتن: خب چه ربطی داره؟
جواب داد: راه انتقال ويروس وبا ؛ مدفوعه ؛

ما نبايد كاری كنيم كه به ** خوردن بيفتيم!!!

.

.

.

 به سلامتی پسری که تایه دختر میبینه سرشو میندازه پایین میگه اگه آخرشم باشی انگشت کوچیکه عشقم نمیشی.وبه سلامتی دختری که حاظره زیر بارون خیس بشه اما سوار ماشین غریبه نشه...

.

.

.

 

 

کمدمو باز کردم میبینم چندتا از لباسای برادرم قاطی لباسامه
به مامانم میگم اینا چرا اینجاست؟
میگه برادرت گفته اینا رو نمیخواد بدمش به مستحق!
.
.
.

 
گزارشگر تلویزیون: نظر شما در مورد این که سریال فلان ,سریال خوب و آموزنده ای است و دست من و همکارانم در صدا و سیما درد نکنه چیه!؟
.
 
.
 
.

 
اطلاعیه جدید راهنمایی رانندگی :پیرو مشکل آلودگی هواامروز تنها خودروهایی که سه رقم سمت راست پلاک آنها بر ۱۷ بخش‌ پذیر است اجازه‌ی تردد دارند !
 
.
 
.
 
.

 
غضنفر به پسرش شک میکنه بهش میگه:ها کن ببینم!
پسره ها میکنه غضنفر میزنه تو گوشش بهش میگه:حالا دیگه میری دختر بازی؟
.
.
.

 
بیماری یخچال گرایی چیست ؟!
نوعی بیماری روانیست که فرد را تحریک به باز کردن درب یخچال می‌کند،

در حالی‌ که نه تشنه است، نه گرسنه است و نه اصلا میداند که چه می‌خواهد
از علائم این بیماری این است که فرد از اتاقش خارج میشود
سرگردان راه آشپزخانه را در پیش می‌گیرد درب یخچال را باز می‌کند،
چیزی بر نمیدارد درب را می‌بندد
این بیماری به وفور در میان متولدین دهه‌های ۶۰ و ۷۰ به چشم می‌خورد
!

 



:: برچسب‌ها: جوک , طنز , خنده , اس ام اس , فیلم , موزیک , موزیک چت دریا , چت دریا , دریا چت , چت روم چت دریا , چت , چترم , خنده بـــــــــازار , عشق , jok , بلاگفا , دانلود , وبلاگ رسمی چت دریا , دل نوشته های دریایی , عکس , عکس های عاشقانه , شکلک , دنیای شکلک , شکلک لاو , شکلک های متحرک خنده دار , لاو , مورد داشتیم که , , gheysar-darya,daryachat , chatdarya , chat , Love ,
:: بازدید از این مطلب : 697
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: